搜尋此網誌

2012年10月11日星期四

[壹週刊]勒令 禁咀 封胸 陳豪 陳茵媺 澳洲 結婚




娛頭

勒令禁咀封胸 陳豪陳茵媺澳洲結婚

2012年10月11日

陳豪陳茵媺這對正牌熒幕情侶,罕有地獲外間一致睇好,只此一對!拍拖一年零八個月,兩人恩愛度有增無減,現年四十一歲的陳豪鎖定女友做豪嫂,心急結婚;經過多次求婚,陳茵媺終於 say yes!落實明年正式做陳太,二人更決定在澳洲結婚。

為進一步將陳茵媺私有化,陳豪下了禁令,嚴禁女友與其他男演員演出親熱戲,包括幕前性感演出也要煞停,雖然明知這些規條會有礙演藝事業發展,但準豪嫂為了顧及男友感受,一一答應。

拍拖睇戲

陳豪陳茵媺拍拖,日子愈長愈愛得癡纏,當事人感情有增無減,不時公開打情罵俏。星期日(十月七日)下午一點半,陳茵媺駕駛她的 Benz,與男友雙雙離開深井碧堤半島同居愛巢,到九龍站圓方睇戲。當發現有記者,二人面帶冧笑沒有抗拒,企定任影。

拍拖睇《救參 96小時 2》,為免被騷擾,陳豪刻意買貴一倍價錢的尊貴影院戲飛,坐頭等飛機座椅,好讓女友睇戲舒舒服服。

睇完戲,陳豪咖啡癮起,買了杯咖啡兩份飲,堂堂大男人的陳豪更加做足本分,幫女友攞手袋,到發現被記者鏡頭「瞄住」,他才尷尷尬尬,將手袋交還女友。之後打道返深井寓所,繼續二人世界。

放大圖片

原本陳豪幫女友攞手袋,點知有記者影相,陳茵媺已醒目自己攞番,但陳豪一臉尷尬。

放大圖片

陳茵媺負責揸車,去到圓方陳豪主動向記者表示同女友拍拖睇西片《救參 96小時 2》。

放大圖片

陳豪用信用咭訂飛,為了睇得舒服唔使俾人騷擾,他們選擇較貴的尊貴

影院。

求婚半年

四十一歲的陳豪,早已認定陳茵媺是結婚對象,即使口講願意多給女友兩年時間,衝刺事業,但實則心急如焚,希望盡快成家立室,將陳茵媺正式據為己有。

半年前開始,陳豪多番向陳茵媺求婚,兩個月前,終於得到女友答應。近日被問到有關幾時結婚的問題,陳豪都轉曬口風,由之前答「呢啲(結婚)遲啲先講,仲要努力搵錢」到最近改口表示「我會努力帶好消息俾大家,我都展望有更好嘅將來。」

「阿 Mo(陳豪)呢排心情真係勁靚,問佢係咪好事近就笑曬,個樣冧到爆,其實阿 Mo一直有構思結婚想點要點,佢講過想喺澳洲行禮,因為有好多親戚同讀書時期識嘅朋友喺嗰邊, Aimee(陳茵媺)有啲屋企人就喺加拿大,飛過去都好方便。佢唔係好想喺香港大搞,驚似做騷,但阿 Mo話都要考慮女友屋企人想法,會尊重外父決定。」陳豪身邊人說。

據知,陳豪同陳茵媺已有共識,按計劃婚禮於明年下半年舉行,待陳豪與黎耀祥拍完一套關於律政題材新劇,便會攞假籌備婚禮。

放大圖片

拍拖前

放大圖片

未同陳豪拍拖前,陳茵媺演出放好多,在《真相》中被姦,她又露長腿,又見逼爆巨胸,加埋有連串反應。

放大圖片

拍拖後

放大圖片

在播映中的《天梯》,陳茵媺有一場被姦戲,最激烈一幕,她只被扯開衫鈕,一閃即逝露出膊頭。

收起性感

陳豪在外國長大,但他思想傳統,也十分大男人,他可以對女友千依百順,卻接受不到女友在幕前與其他男演員拍親熱戲,連幕前性感演出,也介意!

近年無綫為了催穀收視及製造話題,經常在劇集中加插花旦性感演出,稍為露多啲,亦足以引起極大迴響,連帶花旦也可藉此成功上位;選美出身的陳茵媺,著泳衣示人無難度,經常於劇中著泳衣出鏡,在處女劇《原來愛上賊》中,她便以著住條疑似 T-back,擺出趷籮誘人 pose,成功突圍,快手攞埋「飛躍進步女藝員」。

之後在《真相》一場火辣被姦戲,以及在《法證先鋒 3》剝衫除剩 bra一幕,同樣唔錫身,話剝就剝搏到盡,但男友開到聲話介意,陳茵媺唯有聽話,向公司提出不再幕前性感要求。故此,同陳豪拍拖後接的《天梯》,劇中同樣有一場強姦戲,但尺度與《真相》比較,相差一大截,戲中陳茵媺只是被人推落地,然後扯開衫鈕,露出半邊膊頭,當作交代被姦,相當兒戲。往後再接拍的《情越海岸線》,故事發生在長洲,有不少沙灘戲,監製原本想陳茵媺泳衣演出,同樣遭她拒絕,只肯背心短褲出鏡。

放大圖片

上星期五( 5/10),陳豪同陳茵媺出席完台慶亮燈,離開去攞車時,經過黑暗處,兩人忍唔住攬住行。

放大圖片

之後陳做司機送女友到灣仔出席飲宴。

放大圖片

離開時有 fans搵陳茵媺影相,陳豪在車上等女友。

放大圖片

在節目中,陳豪同陳茵媺被玩,要他們上演一幕結婚踢轎門場面。

放大圖片

鬼妹仔性格的陳茵媺,之前同黃宗澤在《烈火雄心 3》中有多場激烈親熱戲。

「奶奶」監場

陳茵媺聽教聽話,所以甚得未來奶奶愛錫,亦想盡快飲到這杯新抱茶。中秋節(九月三十日)當日,豪媽更神秘現身《天梯》宣傳活動,與兒子及未來新抱一齊過節。當日豪媽刻意低調,坐埋一邊睇住陳豪同「新抱仔」在台上玩遊戲,見到大家攞二人的戀情開玩笑催婚,坐在台下的豪媽笑到見牙唔見眼。

為免被現場記者發現,要求「婆媳」合照,陳茵媺同豪媽有默契地刻意扮唔熟,但當陳茵媺行過「奶奶」身邊,二人又忍唔住互打眼色。做完活動,陳豪同陳茵媺分頭離開,陳茵媺先返回深井寓所,為晚上的晚飯做準備,當晚除了豪媽外,陳豪的哥哥亦在場,「一家人」過節,陳茵媺已經完全被當是自己家人。

放大圖片

笑容一致

當被問到有關結婚,陳茵媺笑曬,承認雙方已見過家長。

放大圖片

陳豪公開向女友大派定心丸,表示手機已刪除舊愛廖碧兒的電話號碼。

放大圖片

中秋節當日,豪媽陪陳豪出席活動,但主要目的是要見嚇「新抱仔」。

放大圖片

最近陳茵媺接拍護膚品廣告,雖然都有性感演出,但只肯露出一吋事業線。

聽教聽話

對於答應陳豪求婚,明年正式成為豪嫂,陳茵媺難掩興奮心情大笑。

「哈……未咁快,慢慢嚟啦,你哋(記者)唔好成日催我啦!(見曬家長未?)都有見過,屋企人對佢都 OK。(陳豪係唔係唔鍾意你拍親熱戲同性感戲?)《天梯》嗰場強姦戲,拍得好含蓄,又唔使 sexy,我好鍾意呢種手法,其實我哋都係演員,只要劇情需要拍,乜嘢都 OK嘅,最多劇集出街嗰陣,唔睇對方嘅親熱場面囉!」陳茵媺喜歡含蓄的說法,已完全配合陳豪要求,呢個「老婆」咁聽話,難怪陳豪要盡快做埋啲手尾!

性感回憶錄

坐擁 34D身材的陳茵媺,參選港姐「巨咪」已是外界焦點,之後無論出席公開場合、拍劇, Aimee也會穀胸上陣,有「咪神」之稱。

放大圖片

枕頭包

06年參選港姐,不斷被指隆胸,穿上泳衣的她,穀胸穀到上鎖骨。

放大圖片

激凸 T-back

07年拍攝《原來愛上賊》時,穿上黑色貼身小背心,巨咪若隱若現,更當街「飛釘」,趷籮拍整車戲,更露出半條 T-back。

放大圖片

泳衣騷

08年,無綫筵開 66席宴請廣告客戶,當中三大「咪神」陳茵媺、徐淑敏及陸詩韻為幫公司冧客,不惜穿上三點式上陣行 catwalk,成功在芸芸花旦中搶鏡。

放大圖片

除剩 bra

去年參演台慶劇《法證先鋒》,其中一幕除衫露出黑色 bra鏡頭,令全港網民嘩然,更贏得 30點收視。

結婚勝地

澳洲是熱門的結婚地點,圈中多對情侶,包括徐子淇、李家誠,張家輝、關詠荷,黎姿、馬廷強,何超儀、陳山聰、劉青雲、郭藹明,同樣選擇在澳洲拉埋天窗。

徐子淇、李家誠

放大圖片

(《蘋果日報》圖片)

06年 12月,徐子淇下嫁恒基太子爺李家誠,一對新人在澳洲悉尼歌劇院對岸的 Royal Botanic Gardens舉行世紀婚禮,估計開支過億。

黎姿、馬廷強

放大圖片

(《 Face》圖片)

09年 1月,黎姿與富商馬廷強秘密到澳洲教堂註冊結婚,之後飛歐洲度蜜月,回港後才公布喜訊,並一連兩晚在半島酒店補擺喜酒。

張家輝、關詠荷

03年尾,拍拖十年的張家輝與關詠荷於澳洲悉尼註冊結婚,為避開傳媒耳目,二人選擇在當地一名婚姻註冊官家中舉行儀式,並只邀請了雙方約 15名親友,出席在餐廳舉行的小型婚宴。

剝上位

無綫為了穀收視,不時安排女藝人在劇中性感演出,花旦、姐仔只要肯搏肯露,上位話咁易。

陳敏之

去年出街的《怒火街頭》,飾演「一樓一索腿天後」的陳敏之,在劇中經常以超短熱褲上陣,其中一幕講她在街頭裸跑追賊,成功出位攞埋「最佳女配角」。

岑麗香

近期人氣急升的岑麗香,在《巴不得媽媽》中有不少性感鏡頭,除了剝 bra為錢嘉樂包紮,更兩度以泳衣示人,其中一幕著住泳衣的香香公主,用蒸餾水淋身,大玩濕身誘惑。

徐子珊

在新劇《雷霆掃毒》飾演道友婆的徐子珊,在一幕講述她偷聽毒販情報被困凍櫃,獲救後林峯要除了她身上的衣服,再將她放入熱水急救。

陳法拉

先在《師奶兵團》著三點式幫郭政鴻推油一幕火爆上位,之後在《有營煮婦》時,其中一幕剝衫露 bra如廁戲,更引起全港觀眾留意,無綫接到近 30宗投訴,指法拉在鏡頭前剝剩個 bra,意識不良。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...