搜尋此網誌

2012年10月11日星期四

[壹週刊]逃出 六千呎 禁宮 樂基兒 爆粗 噴 黎明

黎明好×悶!(真實對白)


探熱針

逃出六千呎禁宮 樂基兒爆粗噴黎明

2012年10月11日

「結了就(婚)分、註了就冊(拆)、喝了就酒(走)!」黎明金句應曬景!

愛蒲愛玩的樂基兒,婚後本應修心養性,住進六千呎豪宅,走入上流社會,可惜她與名流高官交際的生活格格不入,更頂唔順黎明一心為她建造猶如皇宮的家,甚至視之為監獄,悶到發慌,無時無刻想離開;飲大兩杯,更不顧老公面子,爆粗發洩:「黎明好×悶!」

放大圖片

婚後黎明搬入上水的六千呎愛巢,卻被樂基兒視為監獄。

嚴夫難頂

黎明、樂基兒發聲明宣布四年婚姻玩完!外界歸納死因,都係一句「性格不合」。當年樂基兒( Galie)和黎明( Leon)結婚,即使年紀相差十四年,但二人外形匹配,一度令人稱羨;可惜甜蜜日子不長,結婚不久, Galie已跟朋友投訴,事事受約束。

「 Galie十五、六歲已經出 嚟蒲,習慣同一大班人玩。當年佢同個天王拍拖,之後仲結埋婚,初時係好開心,但結婚冇耐,兩個人已經出現好多問題。 Galie唔鍾意老公乜都管,交乜 嘢朋友要管,去街、見乜 嘢人要管,連接 Job都要管。」樂基兒好友透露。

黎明的「夫管嚴」,出發點是護妻,認為 Galie無論工作同社交,都應該走到另一個層次。工作上精挑細選,是想悉心打造老婆進身成為 Super Model;社交生活上,黎明亦想老婆走到另一個圈子;可惜樂基兒唔領情,更促成兩人衝突,成為離婚導火線。

放大圖片

上週黎明發聲明宣布離婚後,與友人及新歡逍遙外遊的樂基兒,不單繼續在網上狂發旅行照,並以短訊回覆傳媒,聲言仍視 Leon如家人。

放大圖片

上週身在歐洲公幹的黎明,亦不忘發揮金句王本色,透過短訊向傳媒回應離婚心情。

放大圖片

十月七日(週日),黎明從歐洲返港,被大批傳媒追問離婚感受。

被官太悶親

近年致力慈善工作的黎明,跟前任政府高官唐英年、葉澍捬等私交甚篤,不時被邀往官邸飯聚飲紅酒,此等聚會往往都是攜眷出席,樂基兒也要跟一大班官太同 枱食飯打交道。

「根本係兩個世界 嘅人,蒲慣嘅 Galie對住班官太邊有偈傾?悶到發癲喇!有次佢出去同成班朋友玩,點知飲大兩杯,都唔理有乜 嘢人在場,好大聲咁爆粗鬧:『黎明好×悶!』」

放大圖片

黎明跟前高官唐英年及葉澍堃分屬好友,經常拉埋老婆出席高官飯局。

皇宮變監獄

放大圖片

黎明和樂基兒往日本度假,當時兩人溫馨甜蜜,可惜今時今日,快樂日子不再。

○七年,黎明斥資四千八百萬買入上水 St.Andrew Place六千呎別墅,一心一意想老婆住得舒適,玩得安心。

「 Leon上水間別墅裝咗好多閉路電視,佢咁做係想製造一個安全環境俾老婆,等 Galie可以帶朋友返屋企玩,唔使驚俾班記者影到。」知情人說。

黎明的六千呎皇宮,樂基兒的六千呎監獄。

搬入上水別墅後,樂基兒對這個家,愈來愈抗拒。「佢試過帶成班 model返屋企玩,但點都唔會好似 喺外面蒲咁好玩!留 喺屋企, Galie覺得好似坐監獄咁,成日住要返三藩市外家,都係想避開呢個屋企。」

黎明好×悶!(真實對白)

蒲得豪放

Galie愛蒲愛玩,行事自由奔放,玩得興起任攬任啜。

去意已決

放大圖片

陪黎明出席公益金晚宴,不慣上流社會交際應酬,顯得特別落寞。

二人協議秘密暫時分開的日子,黎明依然送車送樓送遊艇,無非為挽救婚姻;不過自去年底開始,婚變消息不斷傳出,就算發過聲明澄清,但情況依然,看似有人立心公開這段婚姻已經無彎轉。

之後,還爆出樂基兒峇里島偷食事件,婚變事實進一步明朗化。

「 Galie瞓埋 喺鬼仔張床,做老公 嘅邊有面?件事已經去到咁盡,黎明知道冇得救。」於是發聲明宣布分手,確認婚變。

十月七日(星期日)傍晚,黎明自歐洲返港,對於分手一事,他以一貫金句回應:「感情事係過去式,過去式永遠屬於兩個人,所以冇乜 嘢好講!」黎明發聲明後,樂基兒亦忽然潛水,多日來沒有再在她最愛的 Instagram現身。

快速見效

過去孭住天王嫂身份,樂基兒是廣告及品牌代言人熱選,不過被踢爆偷食後,已出現廣告商唔再續約的情況,快到你唔信。

減鐘

一直幫 Neutrogena拍護膚廣告的樂基兒,早前爆出夜蒲偷啜男模,形象負面,品牌即時搵離 咗婚,但無夜蒲的阿 Sa拍多一條新片,將樂基兒的廣告時段 cut剩一半。

黎明好×悶!(真實對白)

換人

因為黎明嫂身份,升呢的樂基兒被邀任首飾店 Folli Follie做代言人,冇 咗光環後,廣告商亦決定約滿後換人。

唔 啱身份

樂基兒替菲力偉拍的健身廣告,內容講她一個人或跟一班人一起的時候,都為了心中一個「佢」,令人感覺是為了黎明做運動 keep fit,如今朝三暮四出外偷食,廣告商考慮暫停播出,稍後或另外換人。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...