搜尋此網誌

2012年10月18日星期四

[壹週刊]同居八鄉村屋 韋家雄偷食人妻陳嘉嘉




探熱針

同居八鄉村屋 韋家雄偷食人妻陳嘉嘉

2012年10月18日

無綫百搭綠葉韋家雄(紅編劇韋家輝親弟),年前膽粗粗追葉翠翠食檸檬後,今年五月,在橫店拍《金枝慾孽貳》期間,竟與同劇大茄,已婚的陳嘉嘉撻著,返港後,陳嘉嘉更背住老公,與韋家雄於元朗八鄉築愛巢,明目張膽發展婚外情。

橫店撻著

有份拍《金枝慾孽貳》的韋家雄,劇集開拍不久,已對同劇的陳嘉嘉生滋貓入眼;經過上次明追葉翠翠撻 Q,今次韋家雄玩低調。五月劇組拉大隊往橫店拍外景,兩人日對夜對,韋家雄重複當日用在葉翠翠身上的招數,跟陳嘉嘉玩懷舊「那些年」自拍,上載微博冧女,得咗!

「大家都知陳嘉嘉結咗婚,韋家雄明知對方有老公照追,人前人後都冇收埋,即使韋家雄冇通告,都會長途跋涉返公司等陳嘉嘉收工,然後一齊返屋企。」知情者說。

放大圖片

會合韋家雄

陳嘉嘉收工後搭地鐵會合在天後等她的韋家雄。

放大圖片

拍拖搭巴士

二人搭巴士到元朗,一直講唔停。

放大圖片

落車即嘴

二人之旅再轉村巴返私竇,落車時忍唔住嘴嘴。

撞到正

兩人最近更明目張膽,於八鄉築愛巢。「早排佢同老公講想搬出去同個女性朋友一齊住,佢老公都覺唔妥,即時問過嘉嘉係咪喺出面有第二個,但佢死口唔認。」

據了解,陳嘉嘉老公黃文輝( Manfield)家境不俗,跟李澤楷表弟林忠豪是生意拍檔,兩人合作經營環保節能公司,經常要中港兩地傾生意。

「個女人死口唔認,偏偏有朋友喺街撞到佢同韋家雄拖曬手,好親熱咁行街,通水話俾 Manfield知。」老婆送綠帽,但 Manfield依然未死心,只是向朋友訴苦,未有考慮離婚。

本月初,陳嘉嘉收工於將軍澳電視城坐城巴出將軍澳搭地鐵往天後,會合當日不用開工的韋家雄,二人同搭巴士去元朗市中心,再轉小巴返回元朗八鄉的愛巢,落車時,韋家雄情不自禁嘴陳

嘉嘉。

放大圖片

兩個人關係唔見得光,全日唔敢外出,陳嘉嘉不時在窗簾偷睇,發現記者即龜縮冇再露面。

放大圖片

驚爆

被踢爆背夫偷食,驚爆陳嘉嘉先咬手指,再用頭髮絲巾遮面,即時鬆人。

激動遮面

上週六(十月十三日)晚,記者在中環碰到剛與陳豪拍完《節目巡禮》的陳嘉嘉,一見到記者,她即時黑面說:「私人嘢唔答!」問她跟韋家雄的關係、老公黃文輝是否知悉二人有景轟時,她更緊張得不停咬手指,激動到用圍巾遮面,跟住急步離開。

至於韋家雄,對偷食人妻一事,與陳嘉嘉夾定口供:「私人嘢唔答!」

記者曾致電陳嘉嘉老公黃文輝,對太太有婚外情一事,他未有正面回應,「我冇必要答你!我冇需要答你!」

放大圖片

黃文輝(白恤衫)跟林忠豪是生意拍檔,身為 CEO的他,每日都會返灣仔公司,他的 Facebook內亦有跟林忠豪合照。

放大圖片

老公黃文輝

放大圖片

二人在橫店打得火熱,陳嘉嘉跟韋家雄扮電影《那些年》海報影相,更拉埋陳豪一齊玩。

雖然極力否認婚外情,不過陳嘉嘉將照顧韋家雄愛犬 Kinda的相放上微博,跟男友早前放上微博的家居照背景相似,唔覺意踢爆二人同居。

大茄對二打六

九六年轉投無 綫長期做大茄的韋家雄,早年已離婚,有個十九歲兒子,幾乎拍每部劇都有目標的他,當年拍《真情》就傳出跟同劇的鄧兆尊拗手瓜爭陳彥行。至於跟他撻著的二打六陳嘉嘉,做平面模特兒入行,○八年由亞視過檔無綫,近期有份參演賀歲劇《初五啟示錄》及重頭劇《衝上雲霄 2》,不過都係做路人甲乙丙。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...