搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

[FACE] 醒目女 黐 契媽 撇 窮鬼 大陸妹 朱晨麗 爬上闊少

新歡太子爺 <br><br>上週五( 26日)朱晨麗相約投資移民公司的太子爺吃雞煲又唱 K,玩到淩晨 4點,朱晨麗要返閨,太子爺才送她搭的士離去,二人仍依依不捨。


真面目

醒目女 黐契媽撇窮鬼 大陸妹朱晨麗爬上闊少

2012年10月31日
上屆港姐冠軍朱晨麗,在無綫劇集《名媛望族》中演小由一角,首次拍劇就嫁入豪門,周旋於馬國明與吳卓羲之間。

現實中的大陸妹朱晨麗原來亦向上爬有計,除先撇芭蕾舞家男友古思宇而搭上富貴港男李晉強後,最近又溝掂家族經營投資移民公司的太子爺;去年選港姐時又不惜認芭蕾舞老師做契媽,黐食黐住銅鑼灣 1,200呎單位扮富貴,朱晨麗致力向上遊,強國女手段認真利害。

蘇州出世的朱晨麗, 16歲來港讀演藝學院主修芭蕾舞,曾赴美國深造後回流,去年港姐奪冠後首次拍劇,在《名媛望族》飾演馬國明老婆季小由。
放大圖片
《名媛》小由

在《名媛望族》朱晨麗嫁畀馬國明,卻又癡戀哎吔阿哥吳卓羲,感情關係同現實一樣咁亂。
放大圖片
27/10

翌日( 27日)下午三時,太子爺在海洋公園門口迎接朱晨麗,隨後跟幾名友人一起入樂園。
放大圖片
哈囉喂狂歡

入園後太子爺稍作打扮配合萬聖節,一身型黑造型的朱晨麗(箭嘴)成晚笑唔停,到影合照時先扮個惡樣配合嚇。

住同學套房

據知朱晨麗初來港時一身清儉,住宿亦全靠演藝的男同學接濟,據朱晨麗的同學爆料,她利用男人原來有前科:「佢讀演藝學院時有個男同學追佢,個男同學唔算有錢,但都出錢幫佢租咗個套房單位住,平時出街飲飲食食都係個男仔找數!後來佢去咗美國深造,就乘機飛埋個男仔。」

讀書靠同學,到回港加入香港芭蕾舞團後,又極速跟舞蹈團的領舞員、烏克蘭籍的古思宇拍拖,據知男友雖曾在舞蹈團內幫她爭取過不少演出機會,但到去年朱晨麗選港姐時,為了怕戀情曝光兼要充富貴,朱晨麗不惜暫別同居男友而搬進她契媽、演藝學院教師梅太位於銅鑼灣加寧大廈的 1,200呎單位居住。

本刊上週往加寧大廈視察,樓下女看更透露:「朱晨麗選完港姐就搬走 咗啦,呢個單位係佢契媽租 㗎,佢(朱)跟 嚟住之嘛,唔使交租,佢契媽教跳舞 㗎!」
放大圖片
古思宇用完掉

朱晨麗學芭蕾舞時認識前男友古思宇,今年已分手,朱晨麗話:「分手 嗰陣拍緊《名媛望族》,表現都有 啲失準,佢現任女友我都唔想講喇!」一副失落樣。《忽然 1周》圖片
放大圖片
李晉強半年撇

今年中朱晨麗才與上年港男冠軍李晉強撻 著,諗住港姐配港男有市場價值,可惜事與願違,結果拍拖半年即飛。《蘋果日報》圖片

搭上太子爺

放大圖片
拍完《名》,朱晨麗已埋手拍攝《衝上雲霄 2》演空姐,部部重點劇,上位有望。《蘋果日報》圖片
勇奪冠軍,但朱晨麗上爬之路未完,去年 11月朱晨麗被揭狠飛芭蕾男友而跟富貴港男、李眾勝堂後人李晉強同居,可惜拍拖未夠一年,本刊竟發現朱晨麗已搭上家族經營投資移民生意的太子爺。

上週五( 26日)朱晨麗先到尖沙咀會合太子爺,與另一對男友撐 枱腳食雞煲,食到淩晨十二時轉場到尖東唱 K,盡興至淩晨 4點,才由太子爺送上的士返回昔日跟李晉強將軍澳日出康城的同居愛巢。翌日再出動會合太子爺同遊海洋公園,玩到淩晨 12點關門先走,連續玩 2日都冇預李晉強,問到朱晨麗是否飛甩李晉強跟太子爺拍拖時,她則口窒窒說:「我最近好忙,好少搵佢(李晉強)啦,嗰個(太子爺) friend嚟咋,乜你哋頭先都喺度咩?」朱港姐咁戰鬥格,仲有力再爬多幾級喎!

黐契媽 1,200呎大屋

朱晨麗契媽劉燕玲(小圖)是香港演藝學院芭蕾舞教師,其老公為牙醫梅醫生,一直租住銅鑼灣百德新街加寧大廈一單位,月租約 3萬元。慳家朱晨麗為扮富貴,選港姐期間搬往跟契媽一家三口同住。
放大圖片
契媽劉燕玲本來一家五口,丈夫為牙醫,但由於兩名兒子在外國讀書,只有一家三口住在加寧大廈 1,200呎單位,朱晨麗搬埋入去依然夠住。
放大圖片
管理員稱朱晨麗參選期間常有男士接送回家,但男方只會送到大廈外面沒有上樓,故看不到她男友是誰。
放大圖片
佢住喺度幾個月!真實對白
新歡太子爺 <br><br>上週五( 26日)朱晨麗相約投資移民公司的太子爺吃雞煲又唱 K,玩到淩晨 4點,朱晨麗要返閨,太子爺才送她搭的士離去,二人仍依依不捨。

村姑變鳳凰

所謂女大十八變, 25歲的朱晨麗雖然贏過港姐冠軍,但當年舊 look都幾娘爆兼嚇人,好在五官分別唔大,應該冇後天加工。
放大圖片
朱晨麗才 16歲便參加過蘇州同里古鎮的「水鄉麗人」選美,鄉土味濃到爆,結果慘敗而回。
放大圖片
選港姐前,朱晨麗曾到美國深造芭蕾舞 4年, 21歲的她當時皮膚又乾又瘦,但總算清秀,同家分別好大。
放大圖片
今時今日朱港姐雖然未算標青,但總算眉清目秀,唔怪得姻緣咁旺,年年換畫升呢啦!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...