搜尋此網誌

2012年11月3日星期六

[忽然1周]爆羅霖夾亞姐陪政協 黎燕珊寸爆:公道自在人心

交足戲 <br><br>黎燕珊與羅霖鏡頭前交曬戲,黎更說:「家和萬事興!」


娛聞樂

爆羅霖夾亞姐陪政協 黎燕珊寸爆:公道自在人心

2012年11月02日

黎燕珊與羅霖不和愈鬧愈大,上周六( 27日),兩人再在亞姐活動碰頭,台下互當透明,要公關拉攏才交戲合照。

其實冰封三尺,非一日之寒。身為會長的黎燕珊,有感做主席的羅霖掛住北上應酬,對會中事務闊佬懶理。而惡化的導火線是十月初「仁美清醌」往黑龍江探訪學校時,羅霖竟頻頻安排亞姐陪當地高官及政協飯局,事後一班亞姐向黎燕珊投訴,兩人因而吵大鑊。求證兩人,黎燕珊寸爆:「公道自在人心。」而羅霖反駁:「只有一個人講。」兩人勢成水火。

黎燕珊與羅霖分別是「仁美清敍」的會長及主席,三年前與其他亞姐一起重組「仁美清敍」,利用自己的人脈關係為慈善出力。不過據知羅霖近年經常北上陪富二代及應酬高官,對會中事務愛理不理。

本周五( 2日)的亞姐籌款晚宴,各亞姐早在半年前已四出搵贊助籌款,但作為主席的羅霖至今只籌得六萬元,反而會長黎燕珊則籌到接近一百萬。交遊廣闊的羅霖,被質疑冇出力。

更甚者,是亞姐們不滿有人假公濟私,利用慈善為名搞應酬飯局,藉此為自己與高官及政協打關係。「十月,羅霖安排往黑龍江探訪學校,同行有十幾個亞姐。出發前,已經有人話要求今次探訪 嘅亞姐要後生,最好係冠軍。四日三夜行程,每日午餐同晚餐,隨團亞姐都無情情要陪官員同政協食飯,搞到 啲師妹都驚 咗,覺得自己好似陪客。」知情者透露。

放大圖片

拉攏合照

上周六(27日)黎燕珊與羅霖一起出席記招,在亞視高級副總裁葉家寶的拉攏下,兩人才勉強合照。

放大圖片

羅霖與黎燕珊在台下分開坐,中間隔著蘇永康及林建名,她們在活動中全程無交談。

放大圖片

眾亞姐在黑龍江的探訪中指定著靚衫(左),反而之後在湖南的活動(上)就以穿會服為主,分別甚大。

師妹認應酬多

對於黑龍江探訪時不停有飯局應酬,有份出席的韓燕( 06年季軍)直認其事:「係,每日都有。不過我提早一日走,唔知道最後安排係點。」至於身兼公關的陳筱靖( 07年 12強)亦承認:「行程好忙,當地政協日日招待我哋午餐同晚餐,最後 嗰日我病咗冇去 嘞。黑龍江 嗰次同其他探訪活動唔同,要同官員食飯,又要準備好多靚衫。」問到是否羅霖要求?陳筱靖說︰「我都係睇個會 嘅 email。(係咪要求出席嘅亞姐要後生同冠軍?)秘書係有講過。不過,大家都知所有活動都歡迎會員參加。」韓燕與陳筱靖都不約而同缺席晚宴,似乎兩人都「身心俱疲」!

王征做和事老

放大圖片

羅霖近年多次傳出與年輕男士交往,亞洲先生林睿便是其中一位。圖片

事後黎燕珊接到其他亞姐投訴,她亦私下勸喻羅霖,兩人的嫌隙更深。為免家醜外傳,亞視執行董事兼高級顧問王征早前亦「出手幹預」擺和頭酒,不過黎燕珊一直以「忙碌」為由,決與羅霖劃清界線。

問到黑龍江慈善活動,變安排飯局,羅霖就辯稱:「我負責黑龍江探訪,因為係香港黑龍江經濟促進會及當地政府贊助機票及酒店,所以一齊出發探訪。(有人投訴好多應酬飯局?)其實只有一個人講,我唔想開名。當時冇投訴,冇理由返嚟至講,大部分亞姐都開心,仲話我安排得好好。(事後有冇同黎燕珊因為呢件事嘈過?)當時冇,背後有人講就唔知啦。」

問到有亞姐投訴喺黑龍江要陪政協食飯,黎燕珊寸爆:「公道自在人心,其他唔講 嘞。至於林建名先生贊助嗰廿萬,係我搵番 嚟,佢好爽快應承。(王征係咪做和事老?)葉家寶(亞視高級副總裁)有講過王征想約我哋出來食飯,不過我真係好忙,遲嚇先算啦!」

撐黎派

放大圖片

06年季軍韓燕:每日都有飯局。

07年十二強陳筱靖:要準備好多靚衫。

韓燕及陳筱靖都認要陪政協飯局,仲爆要著靚衫應酬。

抽水派

放大圖片

95年五強宮雪花:黎燕珊霸道,羅霖扮大家姐!

因露點被逐出「仁美清敍」的宮雪花加入戰圈,插爆羅霖及黎燕珊。

撐羅派

放大圖片

95年亞軍黎淑賢:個會透明度唔高!

副主席黎淑賢乃羅霖好姊妹,周六她出席記招時,指「仁美清敍」的電郵混亂,矛頭指向黎燕珊。

王征做和事老

事後黎燕珊接到其他亞姐投訴,她亦私下勸喻羅霖,兩人的嫌隙更深。為免家醜外傳,亞視執行董事兼高級顧問王征早前亦「出手幹預」擺和頭酒,不過黎燕珊一直以「忙碌」為由,決與羅霖劃清界線。

問到黑龍江慈善活動,變安排飯局,羅霖就辯稱:「我負責黑龍江探訪,因為係香港黑龍江經濟促進會及當地政府贊助機票及酒店,所以一齊出發探訪。(有人投訴好多應酬飯局?)其實只有一個人講,我唔想開名。當時冇投訴,冇理由返嚟至講,大部分亞姐都開心,仲話我安排得好好。(事後有冇同黎燕珊因為呢件事嘈過?)當時冇,背後有人講就唔知啦。」

問到有亞姐投訴喺黑龍江要陪政協食飯,黎燕珊寸爆:「公道自在人心,其他唔講 嘞。至於林建名先生贊助嗰廿萬,係我搵番 嚟,佢好爽快應承。(王征係咪做和事老?)葉家寶(亞視高級副總裁)有講過王征想約我哋出來食飯,不過我真係好忙,遲嚇先算啦!

微博掀罵戰

放大圖片

許瑩除以私人名義捐出港幣十五萬贊助慈善晚宴外,在微博也支持黎燕珊。

早前黎燕珊因為被捲入羅霖分居的是非,在微博上呻,不料竟惹來一班羅霖 fans圍插。不過黎燕珊都有不少網民力撐,當中亦包括許瑩等亞姐留言支持。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...