搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊]賈曉晨 東莞 密密送  JJ 餵飽 樊少皇

第三晚當街攬 <br><br>深圳等的士時,一陣涼風吹來,怕著短 Tee的男友吹親, JJ唔再避忌,當街繑實男友,用手在他強勁臂彎掃來掃去送暖。


探熱針

東莞密密送  JJ餵飽樊少皇

2012年11月08日

被踢爆同 JJ賈曉晨拍拖半年後,樊少皇隨即連番遭起底,揭有一個一齊廿年的「前妻」阿霞,為他生了一對仔女, JJ亦負上「小三」之名;三角關係爆煲,樊少皇發聲明澄清與無婚約的「前妻」已分手四年,公開力證 JJ不是第三者。

雖然攞正牌坐正,但有劇在身的 JJ依然咬實唔放,樊少皇在東莞拍戲, JJ不辭勞苦,晚去日返,人釘人上東莞 mark實男友,密密送餵飽樊少皇。

撲上撲落

樊少皇公開同「前妻」攤牌,放下「人夫」包袱,與 JJ攞正牌恩愛。正趕拍無 綫新劇《好心作怪》的 JJ,早前被發現帶埋男友返廠開工,唔耐煩的樊少皇更導演上身,批評燈光打得唔好,又教同 JJ做對手的袁偉豪做戲。

拍拖更開工招來話柄,有指 JJ近期開工趕收工,令劇組不滿;但她一於話之你,繼續專心瘟仔。早前,樊少皇在東莞拍楊盼盼執導的電影《少年英雄》,對與女友分隔兩地,他公開說:「 JJ好忙,佢邊行得開上 嚟探我班!」口不對心!本刊記者發現當晚 JJ已經做人肉速遞,連環幾日北上密密送。

男友處身「東莞的森林」,留香港拍劇的 JJ唔放心,寧願犧牲 瞓覺時間,連續幾晚,一收工即 book中港車,熬兩小時車撲上東莞餵男友。日頭開工九粒鐘拍劇,上到東莞, JJ直奔片場陪樊少皇至淩晨,才一起返回下榻的酒店。宿一宵,翌日早上攰到散咗似的她又馬不停蹄趕返香港開工,晚上收工又再北上,日日如是。

放大圖片

三日唔換衫

當晚六時許,樊少皇開完工即拖 JJ返酒店纏綿一小時,之後黐陳國坤車落深圳食飯。連日頻撲中港餵仔的 JJ,上身衫無換過。

放大圖片

攬實男友的 JJ,如小鳥般貼住,冧爆樊少皇。

放大圖片

第二晚

為男友風塵僕僕的 JJ,陪男友拍戲至夜深便一起返酒店。但二人刻意前後腳進入大堂。

放大圖片

第一晚

當晚在港拍完劇的 JJ,坐車上東莞時已是晚上十時許,但仍坐在片場陪樊少皇拍戲至夜深。

扮唔識

兩個一入酒店扮唔識零交流,樊少皇先行搭上房,女的故意走去招待處問嘢,待樊少皇上房後, JJ才隨後跟上。

消耗戰

連環餵仔,操勞的 JJ上週二(十月三十日)不用開工,之前一晚又撲上東莞會合樊少皇,再一齊落深圳消夜。

過往兩人無論拍拖到沙田食雞粥,還是飛北京撐 枱腳,二人都不在人前表現親暱;但是夜毋須趕頭趕命的 JJ心情輕鬆戒備心低,當街與樊少皇又挨又繑,毫不顧忌。

人釘人消耗男友精力,與樊少皇同場埋位的陳國坤、林子善等見狀,都忍唔住取笑 JJ。「同 JJ拍拖之前,少皇係同陳浩民嗰班人玩,估都估到係咩料,男友長期 喺內地,你估 JJ唔驚咩,所以無論坐車抑或坐飛機,總之一有時間就去 mark實條仔。日日咁香港、東莞撲上撲落,好多時 攰到喺片場瞓著,陳國坤同洪爺(林子善)見到咁,都忍唔住話佢『使唔使拑得咁實呀!』。」一名劇組人員說。

講到尾,一個願打,一個願捱!

放大圖片

早前樊少皇被揭有個一起廿年的「前妻」同一對仔女後,一度令樊 J戀逼向分手邊緣,但最後兩人排除萬難,愛得癡纏。

放大圖片

本週日,晚上在港要做酒吧騷陪睇波,但 JJ全程掛住同男友短訊談心,因知當晚有傳媒採訪,故收工返家無北上。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...