搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊] 空姐 老婆 細廿年 妻奴 劉松仁 買鑊 拉喼

大俠攞鑊 <br><br>63歲劉松仁演慣大俠,現實做小男人,買鑊煮飯一腳踢,對老婆服侍周到。

[壹週刊] 世紀親熱 馬爾代夫 求婚 郭富城 熊黛林 機艙 同眠

向來城城同熊黛林的高度差距都惹人關注,不過他們甚少被影到行埋,今次兩人拍埋,著住平底鞋的熊黛林,大約高城城三吋。

[壹週刊] 露得 幾耐啫? 高海寧



[壹週刊] 峇里拍拖 Sammi 咭咭笑 許安 許志安 鄭秀文



[壹週刊]賈曉晨 東莞 密密送  JJ 餵飽 樊少皇

第三晚當街攬 <br><br>深圳等的士時,一陣涼風吹來,怕著短 Tee的男友吹親, JJ唔再避忌,當街繑實男友,用手在他強勁臂彎掃來掃去送暖。

[壹週刊] 食煙 送飯 張曼玉 自暴自棄

比鄭秀文仲要瘦的張曼玉,面乾皮黃,難怪代言的護膚品牌一早換人。

[壹週刊] 曉明挺 Baby 冇再 整容 Angelababy

新片中,小天戲份仲多過黃曉明,唔怪之得佢插人鼻窿插得咁開心。

[壹週刊] 金喜善 換樣 鍾麗緹 失修

好老實,如果唔係大會司儀開咪話呢位係金喜善,我真係認佢唔到!

[壹週刊] 林奮強 闔家 揸 十億樓 兄弟 同步 散貨

31/10 10:00 <br><br>林奮強上週三出席港台節目,當時他未感到事態嚴重,更說不擔心有政黨向廉署舉報他。(張貴材攝)

[壹週刊] 直搗 水貨 禁區 秘道

位於禁區羅湖村的水貨秘道,螞蟻雄兵般的水貨客正絡繹不絕通過隧道,直上中港關口。

[壹週刊] 再續 童話 鍾楚紅

米白色毛外套$5,200 <br><br>淺藍色牛仔褲$2,300 <br><br>Both Zadig& Voltaire from I.T

[壹週刊] 周家蔚 曬 37吋 巨肚

錫肚

[壹週刊] 再續前緣 橫店 執快錢 林峯 有舊菜 葉璿 陪玩

唔使埋位,兩人黐到實細聲講大聲笑,林峯講笑話,氹到葉璿笑到露曬牙。

[壹週刊]爆喊 樂基兒 show價 急升 兩倍

6/11 <br><br>做完運動、 facial的 Galie,去了跑馬地醫肚,其間發現她將小狗放了在手袋中,非常搞笑。

壹週刊] 劉心悠 飲酒 打茅波

嘩,咁跨張嘅!(設計對白)

[壹週刊] 想當年 陳松伶 胡敏珊 高價 暗標 搶畫

松松與另一《小甜甜》狂迷 Yorgo見面,一見對方收藏五十嵐優美子親筆畫的水彩畫愛不釋手,之後兩個知音人更交換 email聯絡,交流收藏心得。

壹週刊] 陳豪 陳茵媺 甜行尖咀

繑實男友嘅陳茵媺個樣甜到漏,莫講話後面位哥仔望到笑,《壹》仔都以為自己影緊婚紗相。

[壹週刊] 劉華 細路 同樂日 劉德華

同小朋友一齊彎腰做熱身, 51歲劉華寶刀未老。

[壹週刊] 張惠妹 爆肥 真相

8月尾,張惠妹 響天津開巡迴站個唱,你都有眼睇,一日三杯百香果 QQ綠茶,消夜食牛扒,加埋愛情滋潤,就會變成咁 嘅樣!

[壹週刊] 容祖兒 唔黐 劉浩龍

最 啱 key <br><br>同台拒合照,不過劉浩龍同 Joey嘅打扮,咁 啱都係同茶有關,好合拍!

[壹週刊]忍足五年 榮雪梅離婚

上週三晚, Helen開心孖住老公兒子出席活動,誰知翌日就決定離婚,認真峰迴路轉。

隋棠當才女寫歌 嘆舊愛惆悵

隋棠(左)將舊愛寫成歌。(圖/公關圖)

黃勃推百萬來台Long Stay 曾寶儀吐槽叫叔叔

蔡昌憲開心抱金馬獎座入鏡。(記者朱家彥/攝影)

舉牌妹小雪



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...